Повернення товару
Повернення товару належної якості.
Компанія повертає товари належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»
Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, ви можете оформити повернення товару за умови, що:
- товари не використовувалися;
- зберігаються всі печатки і етикетки;
- цілісність комплекту/ростовки і упаковки не порушена;
- збережено документ, що підтверджує оплату;
- товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене постановою Кабінету Міністрів України (постанова No 172 від 19 березня 1994 р.)
Повернення неможливе, якщо:
- Є ознаки використання або втрачений товарний зовнішній вигляд.
- На виробі знайдені будь-які позначки, маркерування, цінники та інші доповнення.
- Товари належної якості відносяться до категорій, що не підлягають поверненню: білизна натільна, постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, корсетні вироби, товари для новонароджених тощо.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві у поверненні товарів належної якості, якщо їх вкючено до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.
Зворотна доставка товару здійснюється за рахунок покупця.