Як правильно підібрати асортимент магазину дитячого одягу
Як правильно підібрати асортимент магазину дитячого одягу
Попит на дитячі речі ніколи не зменшується, тому роздрібний магазин дитячого
одягу, як бізнес, має величезні перспективи для стабільного заробітку. Але якщо ви
тільки плануєте почати свій бізнес, зіткнетеся з серйозною конкуренцією. Щоб
покупці приходили саме до вас і йшли з покупками, необхідно визначитися з
правильним асортиментом дитячого магазину.
Як вибрати базовий асортимент роздрібного магазину
Вся дитячий одяг ділиться на кілька вікових груп:
для новонароджених (до 1 року);
молодша дитяча група (1-3 роки);
середня дитяча група (3-6 років);
молодша шкільна група (6-9 років);
підліткова група (9-12 років);
юніори (12-15 років).
Не варто намагатися із самого початку охопити абсолютно весь асортимент - від дитячих
трусиків до верхнього одягу. Якщо стартап має обмежений бюджет, краще запустити
більш вузьку лінію дитячого одягу. Це простіше не тільки у фінансовому сенсі, але також
в плані реклами і залучення цільової аудиторії.
При закупівлі товарів оптом важливо правильно розподілити кошти на товарні групи,
щоб не вийшло так, що вкладені гроші в дитячі речі рік чекають нового сезону, а
покупці обходять вас стороною.
Для початку наповніть полиці найбільш затребуваною дитячим одягом:
1. дитяча білизна (маєчки, трусики, піжама);
2. футболки;
3. колготки та шкарпетки;
4. светри, джемпери, реглани;
5. теплі светри і кофти;
6. джинси;
7. спортивні штани та костюми.
На що важливо звернути увагу:
Кожна категорія одягу повинна бути представлена в підходящої ростовці, це
не означає, що потрібно брати всі вироби в повну лінійку розмірів, але охопити
свою вікову групу треба так, щоб для кожного покупця були
пропозиції.
Варто враховувати стать – сучасні діти і батьки насторожено
відносяться до моделей унісекс, вибираючи продукцію, створену спеціально для
дівчаток або хлопчиків.
Вибираючи базові моделі, краще запропонувати покупцеві 2-3 варіанти основних
видів (наприклад: маєчки на бретелях або шлейках, трусики боксерки або сліпи,
футболки з довгим і коротким рукавом, з комірцем або на гудзиках).
У кожному виді виробів повинен бути вибір колірної гами – від 2 до 5 варіантів.
Обов'язкові в наявності базові кольори (білий, бежевий, чорний) і
додаткові. Маючи перед очима 5-7 варіантів, на думку психологів,
покупець легко визначається з вибором.
Також дитячий одяг нерідко умовно ділиться на повсякденну і святкову, що
важливо врахувати при виборі асортименту.
Сезонність – ще один критерій складання асортименту. Краще скласти
кілька списків закупівель так, щоб вони змінювали вітрину магазину по сезону.
Зручніше купувати товар партіями, паралельно вивчаючи попит на певні
моделі, розміри та кольори. Будь-який товар рідко розходиться рівномірно, тому що-
то буде продаватися швидше, а що-то повільніше.
Щоб завжди мати можливість швидко поповнити асортимент самими
затребуваними речами, вам знадобляться дві речі: вільні фінанси і
перевірений постачальник.
Як правильно вибрати постачальника для роздрібного магазину дитячого
одягу
Працюючи з вузьким асортиментом товару, значно простіше вибирати постачальника,
який також має відповідну спеціалізацію. Оптовик відмінно розбирається в
конкретних категоріях товару, тому наповнює асортимент оптового магазину
самими ходовими моделями за найкращою ціною. Крім цього, співпрацюючи тільки з одним
постачальником, можна не тільки отримати значні знижки, але знизити витрати на
логістику.
Якщо ви шукаєте надійного постачальника дитячого трикотажу, компанія Istanbul Baby буде
рада співпраці. Ми займаємося продажем дитячого трикотажного одягу з Туреччини з
2009 року і за цей час встигли налагодити тісну співпрацю з кращими турецькими
виробниками.
На сьогоднішній день наші постійні клієнти − це сотні процвітаючих магазинів
дитячого одягу, багатьом з яких ми допомогли на старті скласти асортимент
ходового товару, ніж готові допомогти і вам.